В днешната статия ще Ви разкажем за основната роля на горивната помпа и какво трябва да се направи при установена повреда или неправилно функциониране. 

Нейната функция е свързана с доставяне на достатъчно количество гориво с подходящо налягане, което инжекторите да впръскат в системата. При бензинови автомобили горивната помпа обикновено стои в резервоара. 

При дизеловите обаче има допълнителна помпа в резервоара, докато горивната помпа се намира при двигателя и тя отговаря за генериране на високо налягане и контрол на реда, в който се отварят инжекторите. 

При повредена помпа на двигателя се преустановява подаването на гориво и бензиновият двигател изпитва проблем със стартирането. В такива случаи помпата следва да се подмени. Намира се под специален капак, като смяната на помпата в някои случаи (в зависимост от автомобила) налага демонтиране на резервоара или задната седалка. 

И в двата случая ще се наложи да откачите маркучите и кабелите като не забравяйте да изключите акумулатора преди ремонта поради риск от пожар. 

Ръчна вакуум помпа за източване на гориво (подкачаща помпа)

При проблем с горивото подкачащата помпа се монтира за подкачване на горивото. След това, ръчно монтираният в помпата възвратен клапан не позволява обратно връщане на горивото в резервоара. 

Доверете се на София Дизел Център

Не чакайте проблемът да достигне необратима степен. Обърнете се към специалистите на София Дизел Център и си решете проблема още на същия ден! 

В София Дизел Център можете да разчитате на адекватно отношение и професионализъм при ремонта на всякакъв тип проблем по горивната система на дизеловите автомобили. 

При възникнал проблем с горивната подкачаща помпа, обърнете се към опитните инженери и екип към София Дизел Център – единственият оторизиран сервиз за обслужване на дизелови автомобили в страната. 

Предлагаме качествена работа, експресна ремонтна услуга още на същия ден и съвсем разумни цени за българския потребител.